A biztosítás tárgya egy olyan tárgy, melyet a biztosítótól vásároltak, és melyre a következő biztosításokat ajánlják:
- Meghosszabbított jótállás
- Törés- és lopásbiztosítás
A biztosítás tárgya lehet olyan tárgy, melyet magáncélra, vagy a szakmai tevékenységre használnak. A biztosítás tárgya azonban nem lehet a vásárlás során megrongálódott, vagy az eladásra szánt tárgy. A biztosítás kártérítési korlátja minden évben csak egyszer használható fel. A kiterjesztett jótállási biztosítás a következőkre terjed ki: a biztosított tárgyak financiális vesztesége, melyet elektromos, vagy elektronikus korlátozások, vagy a cikk funkcionalitásának elvesztése okoz, és mely a biztosítási időszak alatt következik be. A biztosítás hatálya megegyezik a törvényi garancia feltételeivel. A biztosítási kártérítést a tárgy javításával, vagy cseréjével nyújtják ugyanarra a darabra,, vagy egy hasonló tulajdonságokkal rendelkező, újabb modellre.
Mire nem terjed ki a biztosítás?
A kiterjesztett garanciális biztosítás nem terjed ki az alábbiakból eredő veszteségekre:
- hibák, melyek helytelen, vagy hibás szoftver, helytelen fogyóeszközök használata okoz az eszköz nem megfelelő, szakszerűtlen, vagy aránytalan kezelése, olyan használat, vagy telepítés, mely nem egyezik a használati útmutatóban feltüntetettekkel
- az eszköz megrongálódása túlfeszültség következtében (pl. villámcsapás következtében) normál eltérések kivételével
- A termék olyan tevékenység miatti károsodása, mely a termék rendeltetésén kívül esik, vagy mely szokatlan a termék számára, még akkor is, ha ez a tevékenység nincs kifejezetten megtiltva a használati útmutatóban
- a BIOS, vagy a firmware helytelen telepítése, vagy frissítése
- természeti elemek által okozott kár
Milyen esetekben érvényes a biztonsági fedezet?
A biztosító abban az országban nyújtja a biztosítási kártérítést, ahol a biztosított megvásárolta a biztosítás tárgyát képező terméket (azaz Magyarországon), függetlenül attól, hogy hol történt a cikk károsodása.
Milyen kötelességeim vannak?
A biztosított köteles:
- Ügyelni arra, hogy a biztosítási esemény ne következzen be.
- Azonnal jelenteni a káresetet e-mailben a servis@evolveo.com címen .
- Lopás esetén a magyar rendőrség jegyzőkönyvével igazolja, hogy az adott cselekmény megtörtént. Az okmánynak ugyanannak a személynek a nevére kell lennie kiállítva, melyre az áru számláját is kiállították.
Mikor kezdődik és mikor végződik a biztosítási fedezet?
A biztosítás a termék vásárlásakor lép érvénybe a www.evolveo.com webáruházban, míg a meghosszabbított garanciális biztosítás fedezete az azt a napot követő első napon kezdődik, mikor a törvényi jótállás véget ér arra termékre, melyre a biztosítás vonatkozik.
A biztosítás és a biztosítási fedezet véget ér a biztosítás egyeztetett időtartamának lejártával, a biztosított tétel megszűnésével, vagy ellopásával, a biztosítási juttatások kifizetésével, a törvényes jótállási idő alatt történő elállással az adásvételi szerződéstől a termék garanciális hibája miatt.
Hogyan mondhatom fel a szerződést?
A biztosítás megszüntethető, ha a biztosítás megkezdésétől számított 14 napon belül eláll a biztosítástól. Ebben az esetben a megállapodott biztosításért fizetett teljes összeget visszatérítik.