Garancia és jótállás utáni szerviz

 

Importőr EVOLVEO

Az Abacus Electric s.r.o., bejegyezve a České Budějovicei Kerületi Bíróságnál vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, ügyszám: C 1228

Azonosító szám: 450 22 828
ADÓSZÁM: CZ450 22 828

Helpdesk: eshop.evolveo.hu/helpdesk/
E-mail: tamogatas@evolveo.hu

Hétfő - Péntek
08:30 - 17:00

A reklamált, vagy visszaküldött árut kellően becsomagolva károk ellen védve KÜLDJE a szervizeink címére:

TANFIELD TECHNIKA KFT.
Reklamációs részleg
Ráday str. 31/J
1092 Budapest

​Hungary
https://tanfield.hu/evolveo-szerviz/

REKALMÁCIÓ

Mit kell a reklamációnak tartalmaznia:

  • A reklamált áru nevét és a hiba részletes leírását.
  • A teljes reklamált terméket (legtöbbször elegendő a mobiltelefon és az akkumulátor, Set-Top Box és a távirányítója,).
  • A termék az Abacus s.r.o.-tól történő megvásárlását igazoló releváns dokumentumok Vagy más vásárlási igazolást, ha EVOLVEO, vagy Salente termékeket vásároltak egy másik eladótól (pl. garanciakártya, vagy adóigazolás, számlakivonat stb.).
  • Átvételi cím, ahová el lehet küldeni az árut az eljárás végeztével, és kapcsolatot Önnel (telefon, e-mail).
  • Ne küldjön SIM-kártyát, vagy memóriakártyát (csak az akkumulátor gyors merülése, vagy a telefon akaratlan kikapcsolása esetén küldje el a memóriakártyát.).

A reklamációkat csak az alábbi címre küldve lehet benyújtani. Javasoljuk, hogy ajánlott csomagként küldje el. Kérjük, hogy az áru reklamációra történő elküldésének postai bizonylatát őrizze meg. Ne felejtse el bebiztosítani az árut.

Elállás az adásvételi szerződéstől:

(Az általános feltételeket ez a cikkely írja le: 6 Általános vásárlási feltételek Abacus Electric kft.)

Az áru eladónak történő visszaküldésének költségeit a vevő viseli. A vevő úgyszintén felelős az áru értékének csökkenéséért, ha az nem olyan használat közben történt, amelyre jellegénél és tulajdonságainál fogva szükség van.

Az árut teljes állapotban, sértetlen csomagolásban, használati jelek nélkül, lehetőleg nem kicsomagolva kell visszaküldeni. Ha az árut eredeti állapotában már nem lehet visszaküldeni, a fogyasztónak pénzbeli ellentételezést kell nyújtania. Az utánvétes csomagok elutasításra és visszaküldésre kerülnek. Ha a visszaküldött áru csak részben sérült meg, az eladó kártérítést követelhet a fogyasztótól, és ezt a kártérítést az áru vételárából vonhatja le. Ilyen esetben az eladó köteles a keletkezett kárt bizonyítani.

A vételi szerződéstől való elálláshoz szükség van:

  • A vásárlási bizonylatra
  • Kísérőlevélre az elérhetőségekkel (telefon, e-mail, bankszámlaszám IBAN formátumban, ahova a pénzt küldik, cím)
  • A sértetlen csomagolású termékre az összes kiegészítővel

Ha bármilyen kérdése van, lépjen velünk kapcsolatba a tamogatas@evolveo.hu

A jótállás ideje alatt és után javított terméket javítás után a lehető leghamarabb visszaküldjük. A termék visszaszállítását a vevőhöz az EVOLVEO fedezi.

Vissza a boltba